er was er een jarig!! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van dave kommers - WaarBenJij.nu er was er een jarig!! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van dave kommers - WaarBenJij.nu

er was er een jarig!!

Door: Dave

Blijf op de hoogte en volg dave

15 Augustus 2006 | Noorwegen, Oslo

er was er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat was ik. GheGhe :-)Gisteren kwamen vaders en moeders aan, ben gezellig met ze naar Stavanger geweest, wie zou er meegaan, wie was er ziek, dat kleine lieve blonde meisje.... wie anders;)
ze vond het stiekem helemaal niet leuk dat ze niet mee kon... en ikke ook niet want ze MOEST mee!!!!
moet ze vandaag maar inhalen door mee te gaan naar me ouders en lekker te gaan BBQ\'en en dan blijven we ook lekker slapen bij mijn papa en mama:)

gister heb ik echt hele mooie kados gekregen... stel gekken van het team hebben gewoon een heeeeeeel erg mooi horloge voor me gekocht!! niet normaal!!!
en van een lief klein blond meisje heeft mij een heel leuk en mooi cocktailset maker gemaakt (natuurlijk ook voor eigen belang;)) hahahaha

heb nu even ochtend dienst maar de tijd kruipt serieus vooruit..... maar gelukkig heb ik leuk gezeldschap om me heen....

ik spreek jullie allemaal heel snel weer want ik ga weer stoppen

dikke kus en GRTZ

Dafuu DuCommerce

• 15 Augustus 2006 - 08:10

Ruud:

hee kerel

t schiet nou wel op he ;) hahaha wel kewl :D

latuuurrr

• 16 Augustus 2006 - 18:12

Rogger:

In ieder geval een mooie Noorse verjaardag :P

• 17 Augustus 2006 - 10:35

Maggie:

Jaaaa.. we gaan bijna naar huis. We zijde altijd, als je ouders gaan, dan gaan wij ook bijna. En nu is het dan zover! Gelukkig!