er is er een door zn rug gegaan hoera hoera... - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van dave kommers - WaarBenJij.nu er is er een door zn rug gegaan hoera hoera... - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van dave kommers - WaarBenJij.nu

er is er een door zn rug gegaan hoera hoera...

Door: Dave

Blijf op de hoogte en volg dave

20 Augustus 2006 | Noorwegen, Oslo

KATSO!!!!

dat deed anders toch wel even pijn zeg....
ga even rustig naar stavanger toe met een lief klein blond meisje;) ga je terug naar huis... ga je in eens kapot van de pijn door je rug!!!! kan je een ding vertellen, das echt niet fijn!!!
gister heb ik de hele dag plat gelegen in maggie dr bed.. (ik heb een stapelbed en dara kwam ik niet zo heel erg makkelijk in... en ook meteen een goed excuus om in haar bed te liggen:P hahahaha

vandaag moest ik van 20.00 tot 22,00 werken maar ja als je de hele dag geen fuck doet ga je toch maar gewoon beginnen om half 5, morgen nog een keer om half 5 beginnen en dan me laatste dienst... middagdienst... en dan is het woensdag dan stapt dave samen met Maggie en brigitte de auto in om half 9 en zwaait nog even naar de collega's en rijd dan lekker naar het vliegveld.... door om 1 uur te landen op schiphol... daar zullen dan (hopelijk) Papa en Mama, Roy en ruud en heel misschien ook nog Ilse en Jorien staan.

en dan donderdag studenten avond in utrecht en dan gaan dafuu en ruud helemaal kapot of niet dan;)

maar dafuu gaat stoppen het gaat hier met bakken uit de lucht vallen..

Kus en GRTZ

dafuu DuCommerce

  • 20 Augustus 2006 - 19:15

    Rogger:

    Oei Oei je rug kerel! Gelukkig wel een mooi excuus om in een bepaald bed te liggen. Beterschap ermee kerel!

    Groetjes Rogger

  • 21 Augustus 2006 - 12:12

    Nicky:

    hmm zal ik je nog komen halen bij schiphol?

  • 21 Augustus 2006 - 16:05

    Ruud Jorien En Mama Van Jorien:

    eeey allowa,

    wij hier..Al zin in woensdag? We zullen er zijn hor;) Wat wil je trouwens voor je verjaardag hebben?

    Tot snel!;)
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dave

hellow mensen! leuk dat jullie een kijkje nemen op mijn site... het duurt misschien nog wel even maar me stage zit er toch echt aan te komen!!! 2 maandjes naar noorwegen!! zo'n zin in!! ik wil jullie natuurlijk op de hooge houden vandaar deze site!!! GRTZ Dave!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 15443

Voorgaande reizen:

15 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: