bij maggie - Reisverslag uit Duiven, Nederland van dave kommers - WaarBenJij.nu bij maggie - Reisverslag uit Duiven, Nederland van dave kommers - WaarBenJij.nu

bij maggie

Door: Dave

Blijf op de hoogte en volg dave

29 Augustus 2006 | Nederland, Duiven

zo het was me het weekend wel zeg!!
wel een heel erg leuk weekend...
ik heb al me vriendjes weer gezien die ik zo erg gemist heb in Noorwegen..
vrijdag had ik een feestje vanwege terug keer en daar waren Ruud Jorien Ilse Roy Papa en Mama oma en Maggie aanwezig dus ik was helemaal happy.. hebben we lekker geborrelt en heb ik cocktails gemaakt.. en daarna de bakkers in.. maja de volgende dag maggie en ik weer de trein in want we moesten naar Arnhem en dan door naar duiven toe om naar haar welkom terug feest/verjaardag van dr moeder/verjaardag van dr broer te zijn!! dus hadden we heb maar niet al te laat gemaakt in de kroeg...

eenmaal aangekomen in Arnhem gingen we eerst langs het werk van Deddy die in een leuke winkel werkt... (mama daar gaan we eens wat leuks voor je kopen!!) en daarna gingen we door naar de kapper want Mag moest geknipt worden...
ikke dacht ja daag dara ga ik niet de hele tijd bij zitten:P hahaha dus ikke even door de stad heen geslenterd... en daarn terug naar de kapper om een hart verzakking te krijgen.. zo kort was dr haar geknipt.. het kon nog maar net in een staart... het staat je wel heel erg mooi hoor mop!!
Om 5 uur hadden we met Debby afgesproken voor de H&M om dan met zn 3tes naar de trein toe te gaan... maar haar vriend en de broer van Maggie.. Michael kwam ons met de auto ophalen.. dat scheelt allemaal weer tijd;) hahaha

na een lekker broodje kroket als avond eten.. gingen de heren in huize luiten een portje darten... micheal en Mag dr vader tegen Randy (haar jongste broer) tegen mij... op maar een paar puntjes na verloren.. beetje jammer hoor Randy.. toch maar Rematch doen snel!! hahaha

in de loop van de avond kwam de visite... heel erg gezellig!! wat een mensen zeg allemaal hahah geweldig!!! en allemaal lekker biertjes en wijntjes drinken!!! beviel me prima!! hahaha

die ochtend daarna uit een coma ontwaakt door een lekker ontbijt op bed van maggie dr moeder (das ook sevice..) haha zijn we het bed uitgekropen om naar arnhem toe te gaan.. (koopzondag en living statue contest) enorm druk in de stad!!!!!!!! niet normaal..!! maar geen hond in de winkels dus dat was dan wel weer chill!!!.... daarna na het shoppen lekker uiteten geweest en daarna naar de film toe gegaan met dr!!
volgens mij hadden we nog maar net de laatste trein trug naar duiven anders was het lopen geblzaen geweest.... om 12 uur waren we terug in duiven...

de volgende dag weer uit een coma ontwaakt om half 1 om daarna lekker naar de kermis toe te gaan.. (heb dr niet veel van gezien omdat biertjes drinken dara binnen ook wel heel erg gezellig was.. (lang leve de schutterij.. heb er niemand van gezien maar zal wel;)) hahahaha
toen lekker friet gegeten.. en even terug naar huis even op adem komen en om 9 uur stapte maggie en ik de C3 van dr moeder in om weer terug te keren om drankjes te drinken (deze keer cola.. en maggie wijn) verschil moet er zijn...

en vandaag dinsdag... heel erg moe.. heel weinig geslapen... heel vroeg me bed uit... omdat ik terug naar huis ging met de zelfde trein die maggie moest hebben naar Ede-wageningen... voor een kick up dag ofzo.. zal wel:s geen idee wat het inhoud...

maja ik ga weer lekker stoppen.. dacht even me dagboekje bij werken ook wanneer ik in NL ben... kna intressant zijn You never Know!!

GRTZ en kus
Dafuu Ducommerce

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dave

hellow mensen! leuk dat jullie een kijkje nemen op mijn site... het duurt misschien nog wel even maar me stage zit er toch echt aan te komen!!! 2 maandjes naar noorwegen!! zo'n zin in!! ik wil jullie natuurlijk op de hooge houden vandaar deze site!!! GRTZ Dave!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 15444

Voorgaande reizen:

15 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: