laatste berichtje vanuit noorwegen... - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van dave kommers - WaarBenJij.nu laatste berichtje vanuit noorwegen... - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van dave kommers - WaarBenJij.nu

laatste berichtje vanuit noorwegen...

Door: Dave

Blijf op de hoogte en volg dave

22 Augustus 2006 | Noorwegen, Oslo

zo mensen het zit er bijna op...
me laatste dienst is nu bezig en over 4 uur ben ik klaar!!!!
koffer is ingepakt.. (klein handbagage koffertje) ja die andere die ik mee heb zit ook wel vol.. maar daar zit eigenlijk bijna nix in van Dafuu maar bijna alles is van Maggie... (handig dat papa en mama langs zijn gekomen en alles mee hebben genomen voor mij anders was er een flink probleem geweest;-))

morgen rond deze tijd )4 uur) zit ik waarschijnlijk thuis lekker aan een biertje... hehe :P

HEE ruud.. we gaan nog wel stappen he donderdag...???? je neemt je chick maar mee...
ohh ja en btw guys.. ik hoef niks voor me verjaardag maar als jullie wat willen geven wees dan maar crea bea...;-)
ik land btw rond 2 uur... ik stijg op om 12,20.....
en dan zit ik met iemand in het vliegtuig die van vliegen houd en iemand die toenet zat te huilen dat ze het vliegtuig in moet stappen....

ik heb dr zin an....!!!
bijna thuis.. bijna kroeg, bijna vrienden... bijna GOEDKOOP BIER!!!!:D
hahaha

spreek jullie morgen wel..
hierbij sluit ik mijn laatste bericht af vanuit noorwegen

KUS EN GRTZ

Dafuu DuCommerce!!!

WOEHOE!! IK GA NAAR HUIS TOE:D

  • 22 Augustus 2006 - 16:04

    Ruud:

    hee kerel ! k zie je morgen laterrrrrr

  • 22 Augustus 2006 - 16:29

    Aniqueske:

    we gaan jullie missen! vergeet ons nie he, we zitten nog 25 daagjes hier :( maja het ergste is voorbij :) het is zooooooo saai nu haha
    xxx

  • 22 Augustus 2006 - 16:38

    Maggie:

    Hoi Dave,

    Nog even werken en dan zitten de tien weken stage erop. Ik vond het een geslaagde stage ;-) En jij? Het zal wel even anders zijn in Nederland, maar komt helemaal goed! Morgen zitten we dan in het vliegtuig, spannend!!
    We gaan naar huis, ooh wat heb ik daar zin in! Jaaaa.. :-)

    Dikke kus Maggie

  • 22 Augustus 2006 - 16:55

    Rogger:

    Tuurlijk krijg je wat voor je verjaardag! Daar zul je in ieder geval van gaan genieten. We spreken elkaar snel weer kerel, fijn dat je weer terug komt.

    Rogger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dave

hellow mensen! leuk dat jullie een kijkje nemen op mijn site... het duurt misschien nog wel even maar me stage zit er toch echt aan te komen!!! 2 maandjes naar noorwegen!! zo'n zin in!! ik wil jullie natuurlijk op de hooge houden vandaar deze site!!! GRTZ Dave!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 15439

Voorgaande reizen:

15 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: