Mijn eerste reis - Reisverslagen van dave kommers - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van dave kommers - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

hellow mensen!
leuk dat jullie een kijkje nemen op mijn site...
het duurt misschien nog wel even maar me stage zit er toch echt aan te komen!!!
2 maandjes naar noorwegen!! zo'n zin in!!
ik wil jullie natuurlijk op de hooge houden vandaar deze site!!!

GRTZ
Dave!!

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2007

eerste dag stage gehad

29 Augustus 2006

bij maggie

22 Augustus 2006

laatste berichtje vanuit noorwegen...

20 Augustus 2006

er is er een door zn rug gegaan hoera hoera...

15 Augustus 2006

er was er een jarig!!
dave

hellow mensen! leuk dat jullie een kijkje nemen op mijn site... het duurt misschien nog wel even maar me stage zit er toch echt aan te komen!!! 2 maandjes naar noorwegen!! zo'n zin in!! ik wil jullie natuurlijk op de hooge houden vandaar deze site!!! GRTZ Dave!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15436

Voorgaande reizen:

15 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: