ZZZZZzzzzzzZZzzzzz...... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van dave kommers - WaarBenJij.nu ZZZZZzzzzzzZZzzzzz...... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van dave kommers - WaarBenJij.nu

ZZZZZzzzzzzZZzzzzz......

Door: Dave

Blijf op de hoogte en volg dave

19 Juni 2006 | Nederland, Utrecht

goed morgen iedereen...
ik heb vandaad middagdienst.. dat houd ik dat ik vandaag om 12 uur moet beginnen en dat ik om 1uur de toiletten samen met brigitte en anique (gezellie)moet schoonmaken en dan door moet werken tot 8 uur samene met danielle (gezellig;)) en met de avond dienst (sean en maggie) het is nu half 10... en voor de 3e nacht achtereen hoor ik dit... ZZZZZZzzzzzzzzZZZZZZzzzzzZZZzz whahahahaahah...... ik wilde nog the black mamba van wild boy's doen (een zwarte sok om me arm met me telefoon filmen hoe ik hem een klap op zn kop geef!!!! ) whahahahahah

ik ga weer stoppen met type.. ik ben moe... ik wil naar bed.... sean moet stoppen met snurken:P hahahah

kusjes en grtz dafuu

  • 19 Juni 2006 - 08:54

    Rogger:

    Luie donder komop =) Hup aan het werk!

  • 19 Juni 2006 - 09:02

    Anique:

    arme jij, nou toen ik vanmrgn opstond hoorde ik hem snurken, dus ik weet wat je doormaakt en we leven echt allemaal met je mee:P
    ma we hopen voor je dat het beter wordt, arme jij
    xxx

  • 19 Juni 2006 - 14:02

    Ruud:

    Heee jochieee!!! alles lekker daaroo? k heb vandaag me eerste toets gehad, nou als dat geen feest wordt dan weet ik het niet meer :P haha.. vrijdag a.s heb k vakantie.. super lekkerrrrr ennuh als ie gozer nou na vanavond weer aan t snurken is doe dan ff voor de gein z'n vingers in een glaasje water en blijf de nacht wakker tot dat eronder z'n bed druppeltje "..." naar beneden sijpelen :P hahaha

    Heb je een vast rooster daar qua werk etc ofsow?

    verder ben k zaterdag avond "plots" gaan stappen, toch wel beetje maf zo zonder jou, k ben maar in me eentje op het "blok" gaan staan ;) hahahaha nee hoor :P zondag beetje aan de brakke kant dus heb niet veel ondernomen :P....

    k ga maar weer beginnen met leren, kan k ook met goed gevoel de vakantie in :D

    doe ze daar de groeten van mij :P ennuh hou je haaks he!! hunter van me :P :D hahaha

    p.s. hebbie nog leuke fotootjes?

    k kijk al uit naar de dag dat je weer bank in town bent :D ({) veel plezier nog !!!

    latuuurrrr ( hunter 2 ) ;)


  • 19 Juni 2006 - 17:29

    Pa Ma:

    hallo lieve schat je bent wel lekker bezich met het eten en toetje en de wc schoonmaken dat is wel lekker als je weer thuis komt dan kan je het voor ons ook doen al kookte je weleens maar wc schoonmaken homaar we zouden graag meer foto's willen zien als je genoeg tijd hebt gooi die snurkert een emmer water over zijn hoofd lekker puh liefie van ons lekker slijmerig he dat moet kunnen want je bent ver weg nou dit was het weer voor vandaag groetjes en kusjes van pa en ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dave

hellow mensen! leuk dat jullie een kijkje nemen op mijn site... het duurt misschien nog wel even maar me stage zit er toch echt aan te komen!!! 2 maandjes naar noorwegen!! zo'n zin in!! ik wil jullie natuurlijk op de hooge houden vandaar deze site!!! GRTZ Dave!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 15441

Voorgaande reizen:

15 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: