MOE!!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van dave kommers - WaarBenJij.nu MOE!!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van dave kommers - WaarBenJij.nu

MOE!!!

Door: Dave

Blijf op de hoogte en volg dave

20 Juni 2006 | Nederland, Utrecht

weer een vroege dag gehad vandaag.. dara wordt je gewoon niet vrolijk van hoor:P hahaha
zeker niet als je pas laat naar je bed toe gaat dan wordt het op een gegeven moment toch wat erger... eigenlijk was de planning om de hele nacht door te trekken samen met sean en maggie.... want sean is vrij vandaag en maggie heeft middag en ik moest om 6 uur beginnen en de rest van de dag slapen..

dat is niet gebeurd werd toch een beetje moe...

gister had ik me 2e gesprekje met mevrouw over wat er van mij verwacht wordt en wat ik van de camping verwacht... ik had middag dienst en die duurd van 12 tot 8 en ik heb van 6 tot 8 met mevrouw zitten praten... best erg maar het was goed rustig en ze stonden met zn drietjes dus dat was okay..
gister zjn ook de ouders van danielle langs gekomen!! allemaal lekkers hadden ze meegenomen... wil ook dat mijn papa en mama snel gezellig langs komen maar dat duurd nog wel even... (kwamen jullie nou de 13e of de 14e???)

heb nu met mirjam dienst en we zijn allebij een beetje moe en lui aant doen want het is ook zo druk!! niet normaal gewoon.. ik heb amper tijd om dit berichtje te typen van achter de receptie!!!!!! :P hahahahaha

zo maar even een frisse neus halen want het is hier binnen heel erg benauwd en voelt vies en zweterig aan!!:s

straksjes weer de toiletten doen en dan... hup naar bed:P

ik ga maar weer eens stoppen...
ik ga de fotos vanmiddag op me site zetten..... hoop dak het niet vergeet!!!!

kusjes en grtz

dafuu

  • 20 Juni 2006 - 11:02

    Nicky:

    welkom in de werkende wereld!! slaapkont ben je..!!

  • 20 Juni 2006 - 13:16

    Maggie:

    Slaapkop, de washokken ging best snel vandaag toch? Het is nu saai, achter de receptie, anique en maggie vervelen zich! Die Cake die wij verkopen is kei vies, haha, kleine tip, neem die niet (drooog) nou tot straks, dan komen wij eten!

    Kus Anique en Maggie

  • 20 Juni 2006 - 15:09

    Isabella:

    heej dave:D gaat goed zo te lezen:P heej wat moet je allemaal doen op je stage?? kusz xx isabella

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dave

hellow mensen! leuk dat jullie een kijkje nemen op mijn site... het duurt misschien nog wel even maar me stage zit er toch echt aan te komen!!! 2 maandjes naar noorwegen!! zo'n zin in!! ik wil jullie natuurlijk op de hooge houden vandaar deze site!!! GRTZ Dave!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 15420

Voorgaande reizen:

15 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: