rustig dagje vandaag - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van dave kommers - WaarBenJij.nu rustig dagje vandaag - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van dave kommers - WaarBenJij.nu

rustig dagje vandaag

Door: Dave

Blijf op de hoogte en volg dave

21 Juni 2006 | Nederland, Utrecht

gister was ik zo moe!! niet normaal.. ik zat/lag in de stoel Naruto te kijken en me ogen vielen langszaam dicht dus ik dacht duik me bed in... nou mam ik heb wraak genomen op sean.. ik hbe de hele nacht zitten snurken!! :p zoete wraak!!!!!

zo heerlijk rustig dagje vandaag hoor....
werd om 11 uur wakker omdat ik moest plassen... ik rol me bed uit (ja stapelbed en toch eruit rollen;)) hahahah in me boxer naar de wc.. zie je brigitte kijken... van waarom doe je niks aan hahahaha of niet dan;)

kwart over 11.. wat hoor ik nou... valt het met bakken uit de lucht!!!!

ik door de regen even naar de recptie toe omdat ik even snel me cd wilde af hebben met downloaden gelukt ik weer door de regen terug...
toen was de dienst van maggie en sean klaar en gingen we "ontbijten" met tosti's lekker gezond he;) hahaha

daarna ginge ze de douches schoonmaken en daarna ging ik ze weer vies maken hahah
ook nog lekker de was gedaan snel buiten gehangen kijk ik even later.. ik snel met maggie alles weer binnen gedaanomdat het begon te regenen... 30 kronen gepakt.. door de regen naar de droger gelopen en hupsakee alles weer droog!!!

en nu ben ik aan het werk zo NEDERLAND-argentinie dus zal nog wel druk worden maar dat is geen probleem.. ik heb me oranje shirt aan onder me werk shirt kom nou.,.. zelfs onder het werk blijf ik me landje supporteren!!! hup holland hup!!!!!

nou ik ga weer stoppen.. nog een lange dag te gaan maar dat is geen probleem....

staan btw nieuwe foto's op www.albumtown.com/ducommerce dus iederen kijke en er komen er nog meer op door sean...!!!

kusjes en grtz

dafuu ducommerce

  • 21 Juni 2006 - 16:48

    Ruud:

    hee jochie we gaan winnennnn maar uh ff snel opmerking: het is geen hup holland hup maar het is tegenwoordig "WUP HOLLAND WUP" :P de wuppy gekte is toegeslagen :P k ga me ff omkleden zo met jorien en ilse naar stee lekker voetballeuh kijke!!! laterrrrrr

  • 21 Juni 2006 - 18:20

    Mariekss:

    'land hup hup hol' voor jou hè.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dave

hellow mensen! leuk dat jullie een kijkje nemen op mijn site... het duurt misschien nog wel even maar me stage zit er toch echt aan te komen!!! 2 maandjes naar noorwegen!! zo'n zin in!! ik wil jullie natuurlijk op de hooge houden vandaar deze site!!! GRTZ Dave!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 15438

Voorgaande reizen:

15 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: